dinsdag, januari 25, 2011

I got sunshine in a bag - EDHEADS PART I & II



Eindversie van animatie van kleine stukjes film en een groot aantal tekeningetjes. Samengevoegd met behulp van i-movie. Muziek van Gorillaz. Track heet Clint Eastwood.
De tekeningetjes komen uit mijn dagboekje cq schetsboekje. Heb deze gefotografeerd en ruw op maat gemaakt. Het is min of meer een nieuwe discipline voor me en het is allemaal nog in experimenteel stadium, maar het is leuk werk. Tijdrovend maar inspirerend. Het geeft ruimte om een aantal sluimerende ideeen uit te gaan werken en dat geeft een enorme berg energie. Het is een medium waarbij je jezelf kunt verrassen. Muziek en beeld komen in extremis tezamen en timing wordt een belangrijk gedeelte. You got rhythm or you don't is een stukje songtekst dat voorbijkomt. True als een koe. Niet dat ik beweer dat ik het heb maar je kunt het ontwikkelen ben ik bang ...

Geen opmerkingen: